Sportspress.be i nizozemski Sportski tisak (NSP) zajednički su uložili ozbiljan prigovor na način na koji je biciklistički tim Jumbo-Visma postupio s medijskom prezentacijom 22. siječnja.
 
U svom prosvjedu tvrde da su nizozemski i belgijski mediji potpuno po strani i da nije bilo besplatnog okupljanja vijesti. Mediji su se morali zadovoljiti slikama i intervjuima koje je u potpunosti režirao Jumbo-Visma. Dodatni zahtjevi za medije nisu uvaženi. Tim je izjavio da su "odgovori na sva relevantna novinarska pitanja već odgovoreni u paketu koji nudimo".
 
U svojoj žalbi NSP i Sportspress.be, između ostalog, naveli su da bi mediji sami željeli utvrditi koja se "relevantna novinarska pitanja" postavljaju. Sportspress.be i NSP navode "da kada biciklistički timovi poput Jumbo-Visme i drugih sportskih organizacija sami počnu izvještavati i time izričito stavljaju po strani novinare te da je sjekira tada stavljena u korijen sportskog novinarstvo". Poziva se na niz drugih biciklističkih timova (poput Treka, Lotto-Soudala, AG2R, Intermarché-Wanty) koji su bili fizički ili digitalno pristupačni na trening kampu u Španjolskoj. 
 
“Koronavirus se sigurno ne bi smio koristiti kao isprika, a ako se i dogodi, željeli bismo istaknuti da je tim poput Deceuninck-Quickstepa izvrsno izveo prezentaciju putem Zooma. Sportsko novinarstvo se pritom poštuje ”, pišu dvije organizacije. "Bit će vam jasno da je sportsko novinarstvo u Nizozemskoj i Belgiji ozbiljno spriječilo ponavljanje. Kad tim poput Jumbo-Visme na ovaj način isključi biciklističke novinare, brod će se okrenuti na obalu", pišu Sportspress.be i NSP.
 
Kao odgovor, tim priznaje novinarske interese i govori o "samo dobroj namjeri", ali  ustraju u svom stavu. Tim Jumbo-Visme tvrdi da je tijekom pandemije korone pohvaljen zbog načina komuniciranja i olakšavanja medija. "Često je opisivan kao najbolji od svih timova", rekao je tim.
 
NSP i Sportspress.be nastavit će pomno pratiti pristup biciklističkog tima u medijima.
 

 AIPS Media/ Gerard den Elt - glavni tajnik NSP-a, Foto: Team Jumbo-Visma / Twitter