Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i Hrvatski zbor sportskih novinara (HZSN) organizirali su u zagrebačkom Domu sportova komunikacijski seminar povodom implementacije medijskog servisa Sportska Hrvatska na portal Sportskih novosti.
Odazvalo se više od tridesetak predstavnika nacionalnih sportskih saveza, županijskih sportskih zajednica i drugih udruga, članica HOO-a.
Prije gotovo šest godina nacionalni servis vijesti iz aktivnosti članica HOO-a Sportska Hrvatska (SH) implementiran je na Sportskoj televiziji (SPTV). Nakon što je od 3. svibnja ove godine postao sastavnicom i portala Sportskih novosti (SN) nametnulo se pitanje kako najbolje iskoristiti taj potencijal.
O tome su govorili kreatori, suautori i suradnici Sportske Hrvatske te njeni podupiratelji - predsjednik HZSN-a i glavni urednik SPTV-a Jura Ozmec, idejna začetnica i glavna urednica SH-a Radica Jurkin, glavni urednik SN-a Mario Zorko, tehnički urednik SH-a i stručnjak za multimedijalnost Željko Erceg, glasnogovornik HOO-a Vinko Knežević te gost predavač, urednik sportske redakcije Jutarnjeg lista Hrvoje Bulešić.
Nazočnima su prezentirane teme o ulozi medija u promociji sporta (Ozmec), medijskom praćenju sportaša i sporta na portalu SN-a (Zorko), o počecima rada, aktualnoj participaciji članstva i tehničkoj funkcionalnosti medijskog servisa SH-a (Jurkin i Erceg), te o pripremi i pisanju objava na SH-a (Knežević). Iako izvan okvira teme o Sportskoj Hrvatskoj i SN-u, vrlo korisno i aktualno bilo je predavanje o povezanosti sportskih događaja i privlačenja sponzora pomoću PR-a (Bulešić).
Skup je pozdravio predsjednik HOO-a Zlatko Mateša, naglasivši da je uloga medija u sportu od iznimne važnosti jer „ono što se ne objavi kao da se nije ni dogodilo“.
Za jesen ove godine planiran je novi skup ove vrste, na kojem se očekuje i povećan broj korisnika medijskog servisa SH-a u odnosu na sadašnji, tek natpolovični broj članica HOO-a.
HOO/HZSN