Hrvatski olimpijski odbor (HOO) i Hrvatski zbor sportskih novinara (HZSN) priredili su u Zagrebu treći komunikacijski seminar za predstavnike nacionalnih sportskih saveza, županijskih i gradskih sportskih zajednica te drugih udruga i pojedinaca iz sustava sporta.
Atraktivne teme: društvene mreže, digitalna fotografija i aktualni trenutak informativnog servisa Sportska Hrvatska - privukle su četrdesetak sudionika, što je i najveći odaziv na komunikacijskim seminarima do sada. Nakon pozdravne riječi glavnog tajnika HOO-a Josipa Čopa i predsjednika HZSN-a Jure Ozmeca, o važnosti društvenih mreža u sportu govorila je stručnjakinja za razvoj i upravljanje društvenim mrežama iz prestižne tvrtke Degordian Ana Marija Malić. Uslijedila su pitanja, preporuke, savjeti te vrlo živa komunikacijska interakcija ...
Druga tema: Digitalna fotografija, s podnaslovom "sam svoj majstor - što i kako fotografirati, obrađivati, objaviti", imala je i praktičnu poduku, a autor je bio fotoreporterski brand iz Hine, službeni snimatelj naših sportaša na OI u Tokiju i višestruko nagrađivani majstor fotografije Damir Senčar.
Od idejne kreatorice i urednice informativnog servisa Sportska Hrvatska, voditeljice HOO-ova Odjela za komunikaciju i multimedije Radice Jurkin, u završnom dijelu seminara saznali smo zašto biti aktivan ili aktivirati se na medijskoj platformi koja već sedam godina sportskoj javnosti distribuira vijesti iz nacionalnih sportskih saveza i županijskih sportskih zajednica.
Nakon njezina uvodnika, o statističkim pokazateljima i aktualnom trenutku servisa vijesti govorio je tehnički urednik Sportske Hrvatske i stručnjak za multimedijalnost Željko Erceg. Podučio je zainteresirane i tehničkim pretpostavkama za aktiviranje u ovom sustavu.
Osim edukativne svrhe, komunikacijski seminari imaju za cilj i animiranje dionika sportskog sustava (iz članstva HOO-a) za uključivanje u razmjenu vijesti posredstvom servisa Sportska Hrvatska, što bi se u skoroj budućnosti trebalo pokazati kao uspješan iskorak.
HOO/Vinko Knežević