HNS pokrenuo veliki posao i to proslavio spektaklom. Kramarić, Sosa i Majer osvojili turnir u uličnom nogometu pobijedivši Modrića, Kovačića i Brozovića.
Vatreni su izazvali pravu ludnicu na parkiralištu najvećeg trgovačkog centra na zapadu Zagreba, gdje su odmjerili snage u uličnom nogometu…Skandiranje, vrištanje, ma prava ludnica. Zapadni dio Zagreba pohodili su nogometni Beatlesi – Vatreni - osvajači brončane medalje s posljednjeg Svjetskog prvenstva u Katru i srebrni iz Rusije.
Hrvatski nogometni savez organizirao je na krajnjem zapadu hrvatske metropole jedinstven nogometni spektakl, a u kojem je sudjelovala kompletna momčad hrvatske reprezentacije, i to predvođena kapetanom Lukom Modrićem, ikonom slavnog Real Madrida. Okupili u Zagrebu za nastavak kvalifikacija za Euro 2024., a već poslijepodne pojavili su se na nogometnom festivalu i oduševili brojne navijače, koji su se u velikom broju okupili na parkiralištu City Center One West, gdje su imali cjelodnevni program, koji je uključivao brojne sadržaje i događaje, kao i razne igre namijenjene najmlađima.
Vatreni su u trosatnom kup-nadmetanju odmjerili snage i pokazali zavidne vještine u uličnom nogometu, igralo se u formatu 3 na 3, nakon čega je uslijedilo druženje najvećih zvijezda hrvatske reprezentacije s navijačima. U finalu su se sastali Trio gušt (Modrić; Kovačić i Brozović) i Bubašvabe (Kramarić, Sosa i Majer). Slavile su Bubašvabe s uvjerljivih 4:0.
Cjelokupan je događaj zapravo plod poslovne suradnje HNS-a i Sport Visiona, velikog trgovačkog lanca sportske opreme. Najvažnija vijest je da je značajno proširen asortiman HNS-ovih proizvoda, koji su se mogli kupiti i ispred City Centera, a koje su za ovu priliku navijačima potpisivali Modrić, Ivan Perišić, Mateo Kovačić, Joško Gvardiol i Dominik Livaković.
Vatreni ponedjeljak također je poslužio za promociju nove web stranice HNS-a www.hns.family.hr te novog internetskog dućana HNS-a, koji je od danas krenuo s radom na web adresi www.shop.hns.family.hr Novost je da će navijači hrvatske reprezentacije odsad moći kupiti u najvećim trgovinama Sport Visiona u Hrvatskoj, odnosno „kornerima“ HNS-a u tim trgovinama, dresove i ostale artikle hrvatske reprezentacija, koja ima ugovor s poznatom američkom tvrtkom i dugogodišnjim partnerom Nikeom, ali i široku lepezu raznih proizvoda s oznakama i ilustracijama HNS-a.
Sve skupa bi trebalo HNS približiti najvećim svjetskim nogometnim savezima u smislu marketinga i „fan-shop biznisa“, odnosno značajnije pojačati ukupne prihode hrvatske Kuće nogometa, koja je desetljećima golemim dijelom budžet punila UEFA-inim i FIFA-inim nagradama te djelomično sponzorskim ugovorima, dok su ostali prihodi bili gotovo zanemarivi. Sada bi se to trebalo poprilično promijeniti.
Podsjećamo da Vatreni kvalifikacije za Euro nastavljaju domaćom utakmicom s Latvijom 8. rujna te gostovanjem u Armeniji tri dana poslije. Obje utakmice možete pogledati u izravnom prijenosu na Novoj TV i gol.hr-u.
Izvor: Gol.hr Foto: Damir Krajač/CROPIX