U Vrgorcu, na adresi Ulica pod Glavicom 4, otvoreno je novo streetball igralište. Tom događaju nazočili su direktor Regije Jug Hrvatske Lutrije Jozo Parlov i gradonačelnik grada Vrgorca Mile Herceg, te poseban gost - atletski olimpijac Filip Mihaljević.
- Igra i sport su neizostavan dio našeg života, jer donose radost i povezuju ljude. Hrvatska Lutrija ima dugu tradiciju društveno odgovornog poslovanja te nastoji svojim projektima osnažiti lokalne zajednice i poboljšati uvjete za razvoj sporta u svim oblicima - izjavio je direktor Jozo Parlov.
- Izuzetno mi je zadovoljstvo danas otvoriti Streetball igralište u našem gradu. Ovaj projekt, sufinanciran s 12.000 eura koje smo dobili zahvaljujući natječaju Hrvatske Lutrije, te uz financijsku podršku Grada Vrgorca, predstavlja još jedan korak u našim naporima da unaprijedimo sportske i rekreativne sadržaje za sve naše sugrađane. Uz postojeće sportske sadržaje koje već nudimo, streetball igralište postat će mjesto okupljanja ljubitelja sporta i rekreacije. Nastavit ćemo podržavati projekte koji potiču zdrav život i druženje - zahvalio je gradonačelnik Mile Herceg.
Hrvatski olimpijac, bacač kugle Filip Mihaljević, zaigrao je s predstavnicima grada i profesorima srednje škole Vrgorac:
- Svaka prilika za poticanje sporta u lokalnim sredinama je zlata vrijedna. Sportski tereni donose novu energiju zajednici, mjesto za igru i stvaranje nezaboravnih uspomena - izjavio je Mihaljević.
Igralište u Vrgorcu je šesto streetball igralište otvoreno pod pokroviteljstvom igrača Hrvatske Lutrije, a financirano je kroz Natječaj za dodjelu sredstava za opremanje streetball igrališta. Prema uvjetima Natječaja slučajnim odabirom dodijeljena su sredstva za opremanje jednog streetball igrališta u jednoj općini ili gradu u svakoj županiji, a najveći iznos koji se mogao dodijeliti jednoj jedinici lokalne samouprave je 12.000 eura, tako će Hrvatska Lutrija uložiti više od 200.000 eura u streetball igrališta diljem zemlje.
Izvor: HL/HOO
U SKLOPU PROJEKTA “SAT ZA NAS” ALLIANZ HRVATSKA ORGANIZIRAO U ZAGREBU DRUŽENJE DJECE S (PARA)OLIMPIJCIMA
Allianz Hrvatska je, u suradnji s Hrvatskim olimpijskim i paraolimpijskim odborom okupio brojne obitelji u parku Maksimir.
U nastavku aktivnosti društveno odgovornog projekta “Sat za nas” organizirana je konferencija za medije na kojoj je Marijana Jakovac, predsjednica Uprave Allianz Hrvatska, još jednom podsjetila na važnost usvajanja zdravih životnih navika kod djece i odraslih te nužnost bavljenja sportom.
Podsjetimo, Allianzov projekt “Sat za nas” predstavljen je u svibnju ove godine kao odgovor na zabrinjavajuće podatke iz 2023. godine, prema kojima čak 35% djece i 65% odraslih ima prekomjernu tjelesnu masu, na što se nadovezala Marijana Jakovac:
- Allianz, kroz svoje dugogodišnje partnerstvo s Hrvatskim olimpijskim i paraolimpijskim odborom, predano promiče zdrav način života s naglaskom na djecu i najranjivije skupine društva. Kroz sport nastojimo podići svijest o važnim društvenim izazovima, poput pretilosti djece, koja danas pogađa više od trećine mladih u Hrvatskoj. Kampanja 'Sat za nas' je osmišljena kako bi potaknula obitelji na usvajanje zdravih navika i naglasila važnost zajednički provedenog vremena. Naš cilj je dugoročno unaprijediti zdravlje djece i jačati obiteljske veze kroz svakodnevne aktivnosti bez ometanja tehnologijom - zaključila je Jakovac.
Jedna od ambasadorica projekta je i Ana Sršen, a s obzirom na to da se i ona i njena djeca bave sportom, na konferenciji za medije je još jednom naglasila da je to neosporno kvalitetno provođenje vremena:
- Puno toga mi roditelji usađujemo vlastitim primjerom. Primjerice, moja se djeca bave sportom ne zato što smo im govorili da moraju, nego zato što im vlastitim primjerom pokazujemo da su sport i tjelovježba jako važni i za sreću, zdravlje, prijateljstva, organizaciju vremena, pomaganje te zabavu, dodavši kako sport djecu uči da prelaze vlastite granice i tako se približavaju svom punom potencijalu. Više od materijalnih stvari - djeca trebaju naše prisustvo.
Nakon službenog dijela ovog druženja djeca i roditelji su se uputili u uzbudljivu potragu za blagom u maksimirskom parku te su prolazili kroz pet zanimljivih stanica. Svaka od njih nudila je jedinstvene aktivnosti: od olimpijskih i paraolimpijskih disciplina, preko kreativnog oslikavanja, sve do fotografiranja s poznatim sportašima i maskotama. Svakim ispunjenjem zadatka, djeca su dobivala pečate, a na kraju dana je izvučen i dobitnik glavne nagrade - obiteljskog putovanja u Pariz na pet dana, s posjetom Disneylandu.
Zaključno, društveno odgovorni projekt „Sat za nas“ nije jednokratna kampanja, već dugoročna inicijativa koja potiče trajne promjene u ponašanju i navikama djece i njihovih obitelji. Projekt će se nastaviti razvijati kroz nove aktivnosti i suradnje s relevantnim partnerima, s ciljem da postane sinonim za kvalitetno, zajednički provedeno vrijeme u svim obiteljima. Kroz edukativne sadržaje na internetskoj stranici, “Sat za nas” nastavlja nuditi konkretne prijedloge za uvođenje malih, svakodnevnih promjena koje mogu imati veliki utjecaj na zdravlje djece.
Izvor: ALLIANZ/HOO/Vinko Knežević