Na 4. digitalnom i komunikacijskom seminaru u Bakuu, društvene mreže HOO-a istaknute su kao najuspješnije po metrici engagement rate (prosječni broj interakcija koje sadržaj na društvenim mrežama ostvari po pratitelju), a taj zaključak, prema analizi agencije Red Torch, odnosi se na razdoblje Olimpijskih igara u Parizu.

U organizaciji nacionalnog olimpijskog odbora Azerbajdžana uz potporu MOO-a (Olimpijska solidarnost), ANOC-a te EOO-a održan je seminar pod nazivom „4. regionalni seminar digitalnog komuniciranja i društvenih medija“ (The 4th regional digital communication and social media seminar). Na trodnevnom seminaru sudjelovali su predstavnici 19 nacionalnih olimpijskih odbora, a HOO je po treći put predstavljala koordinatorica Ureda za odnose s javnošću i međunarodnu suradnju Marija Leskovec.

Po prvi puta na ovom su se seminaru pridružili i pojedini aktualni ili bivši sportaši i olimpijci koji su predstavljali svoje komisije sportaša. Uz brojne primjere iz prakse, prezentacije te analize digitalnih komunikacija tijekom Olimpijskih igara u Parizu, sudionici su se online načinom priključili ANOC-ovoj radionici koju je održala agencija Red Torch, predstavljajući izvješće društvenih mreža nacionalnih olimpijskih odbora. Objavljeno ANOC-ovo izvješće o društvenim mrežama za Pariz 2024. prikazuje gotovo nevjerojatan digitalni uspjeh nacionalnih olimpijskih odbora tijekom Igara. Sa 10,6 milijuna novih pratitelja i 349,7 milijuna angažmana, društvene mreže potaknule su globalni angažman diljem svijeta.

Među istaknutim nastupima na društvenim mrežama nacionalnih olimpijski odbora, uz Sjedinjene Američke Države i Brazil, našla se i Hrvatska koja je istaknuta po najvećoj stopi angažmana pratitelja – engagement rate. Treba istaknuti kako je tijekom Olimpijskih igara ukupno više od 4 milijuna korisnika društvenih mreža (Instagram i Facebook) vidjelo i sudjelovalo u interakcijama profila HOO-a, te je preko 80% korisnika posjetilo profil više od jedanput. Uz zabilježen rast broja pratitelja na društvenim mrežama (Instagram, Facebook i X) ostvareno je i više od 18 milijuna interakcije sa korisnicima Instagrama.

Za uspješnost na društvenim mrežama zaslužan je mali tim, oformljen uoči Olimpijskih igara, koji je radio na planiranju, organizaciji i realizaciji samog kreativnog procesa. Naime, po prvi puta, uoči Igara organizirano je fotografiranje i snimanje svih sportaša kandidata za OI (71 sportaš te pričuvni sportaši iz rukometa i vaterpola) u sportskoj opreme 4F. Trinaest cjelodnevnih snimanja organizirano je u Zagrebu, Splitu, Zadru i Opatiji, a sav materijal (fotografije, snimke, montaže, gifovi, pitalice…) korišten je za promociju sportaša i Igara te je distribuiran svim medijima (sportskim i lifestyle) te drugim sportskim organizacijama.

Više informacija o izvješću agencije Red Torch može se pronaći na poveznici: https://www.anocolympic.org/anoc-new/anoc-social-media-report-highlights-digital-success-of-paris-2024-for-nocs/

Foto: NOO Azerbajdžana

Istaknuto iz fotogalerije

Fotogalerija

fotografije

HZSN - Fotogalerija
  • nogomet - penal
    nogomet - penal

    Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

  • nogomet po snijegu
    nogomet po snijegu

    Foto: Matija Habljak/PIXSELL

  • nogomet - lopta
    nogomet - lopta

    Foto: Igor Kralj/PIXSELL

  • nogomet - golman
    nogomet - golman

    Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

  • hokej
    hokej

    Foto: Igor Šoban/PIXSELL

  • plivanje
    plivanje

    Foto: Marko Prpić/PIXSELL

  • sport s invaliditetom
    sport s invaliditetom

    Foto: Matija Habljak/PIXSELL

  • rukomet
    rukomet

    Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

  • stolni tenis
    stolni tenis

    Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL

  • hokej na ledu
    hokej na ledu

    Foto: Marko Prpic/PIXSELL

  • košarka
    košarka

    Foto: Igor Kralj/PIXSELL

  • nogomet - gol
    nogomet - gol

    Foto: Igor Kralj/PIXSELL

  • atletika
    atletika

    Foto: Igor Kralj/PIXSELL

  • skok u vis
    skok u vis

    Foto: Igor Kralj/PIXSELL

  • sport na vodi
    sport na vodi

    Foto: Marko Prpic/PIXSELL

NAŠA poslovna banka

  • karlovacka banka

NAŠA putnička agencija

  • BTravel

Prijatelji HZSN-a

  • atlantic
  • jadrolinija
  • zak
  • brodarić promet
  • tdsitotisak
  • sc karlovac
  • Hostel Bedem
  • tpr
  • lin
  • svezakucuidom
  • cotrullis
  • karlovacko
  • hostel karlovac
  • logo gusti
  • grawe