Na 4. digitalnom i komunikacijskom seminaru u Bakuu, društvene mreže HOO-a istaknute su kao najuspješnije po metrici engagement rate (prosječni broj interakcija koje sadržaj na društvenim mrežama ostvari po pratitelju), a taj zaključak, prema analizi agencije Red Torch, odnosi se na razdoblje Olimpijskih igara u Parizu.
U organizaciji nacionalnog olimpijskog odbora Azerbajdžana uz potporu MOO-a (Olimpijska solidarnost), ANOC-a te EOO-a održan je seminar pod nazivom „4. regionalni seminar digitalnog komuniciranja i društvenih medija“ (The 4th regional digital communication and social media seminar). Na trodnevnom seminaru sudjelovali su predstavnici 19 nacionalnih olimpijskih odbora, a HOO je po treći put predstavljala koordinatorica Ureda za odnose s javnošću i međunarodnu suradnju Marija Leskovec.
Po prvi puta na ovom su se seminaru pridružili i pojedini aktualni ili bivši sportaši i olimpijci koji su predstavljali svoje komisije sportaša. Uz brojne primjere iz prakse, prezentacije te analize digitalnih komunikacija tijekom Olimpijskih igara u Parizu, sudionici su se online načinom priključili ANOC-ovoj radionici koju je održala agencija Red Torch, predstavljajući izvješće društvenih mreža nacionalnih olimpijskih odbora. Objavljeno ANOC-ovo izvješće o društvenim mrežama za Pariz 2024. prikazuje gotovo nevjerojatan digitalni uspjeh nacionalnih olimpijskih odbora tijekom Igara. Sa 10,6 milijuna novih pratitelja i 349,7 milijuna angažmana, društvene mreže potaknule su globalni angažman diljem svijeta.
Među istaknutim nastupima na društvenim mrežama nacionalnih olimpijski odbora, uz Sjedinjene Američke Države i Brazil, našla se i Hrvatska koja je istaknuta po najvećoj stopi angažmana pratitelja – engagement rate. Treba istaknuti kako je tijekom Olimpijskih igara ukupno više od 4 milijuna korisnika društvenih mreža (Instagram i Facebook) vidjelo i sudjelovalo u interakcijama profila HOO-a, te je preko 80% korisnika posjetilo profil više od jedanput. Uz zabilježen rast broja pratitelja na društvenim mrežama (Instagram, Facebook i X) ostvareno je i više od 18 milijuna interakcije sa korisnicima Instagrama.
Za uspješnost na društvenim mrežama zaslužan je mali tim, oformljen uoči Olimpijskih igara, koji je radio na planiranju, organizaciji i realizaciji samog kreativnog procesa. Naime, po prvi puta, uoči Igara organizirano je fotografiranje i snimanje svih sportaša kandidata za OI (71 sportaš te pričuvni sportaši iz rukometa i vaterpola) u sportskoj opreme 4F. Trinaest cjelodnevnih snimanja organizirano je u Zagrebu, Splitu, Zadru i Opatiji, a sav materijal (fotografije, snimke, montaže, gifovi, pitalice…) korišten je za promociju sportaša i Igara te je distribuiran svim medijima (sportskim i lifestyle) te drugim sportskim organizacijama.
Više informacija o izvješću agencije Red Torch može se pronaći na poveznici: https://www.anocolympic.org/anoc-new/anoc-social-media-report-highlights-digital-success-of-paris-2024-for-nocs/
Foto: NOO Azerbajdžana